You are currently viewing קליבלנד יפגשו את אטלנטה והפליקנס את הווריורס בליל שני עמוס במשחקים / עומר בקאל

קליבלנד יפגשו את אטלנטה והפליקנס את הווריורס בליל שני עמוס במשחקים / עומר בקאל

קליבלנד קאבאלירס (6-10) – אטלנטה הוקס (6-10) 2:00

אחרי פתיחת העונה המושלמת של הקאבאלירס הגיעה ירידת המתח הצפויה. קליבלנד רשמה שישה הפסדים רצופים, בהם הדירוג ההגנתי שלה היה נמוך במיוחד והיא התקשתה למצוא תוספת התקפית נוספת לשני הכוכבים שלה. בקבוצה איזנו את המצב עם שני ניצחונות רצופים והם יקוו למצוא את השלישי הערב נגד ההוקס. למרות שדג'ונטה מארי מוסיף הגנה נחוצה מאוד לקו האחורי של אטלנטה, נייט מקמילן יצטרך למצוא דרך להחביא את טריי יאנג בהגנה כי מצב של שמירה אישית על גארלנד או על מיטשל לא יהיה חיובי לאטלנטה. קווין לאב ולוורט נמצאים בספק למשחק.

ההוקס רשמו ניצחון גדול על טורונטו במשחקה האחרון כשהריצה תרגיל קבוצתי נהדר בשניות האחרונות, שנגמר באלי אופ של הרוקי איי ג'יי גריפין. עם מיטשל, ג'ארט אלן ומובלי קליבלנד הולכת להפעיל לחץ רב על הטבעת של אטלנטה, שתצטרך את קלינט קאפלה בשיא כוחותיו. למרות שטריי יאנג רושם מעל 27 נקודות ותשעה אסיסטים למשחק, הוא עדיין עומד על 31% מחוץ לקשת ו39% מהשדה, ההתקפה של ההוקס, מקום 16 בליגה, תוכל למצוא את עצמה במעלה הטבלה אם יאנג יחזור לאחוזים שקלע בעונה הקודמת.

הימור: שני קבוצות שמחזיקות בצמד אדיר של גארדים, רק שאני סומך יותר על הקו הקדמי של אחת מהם. 110 – 106 לקליבלנד.

אינדיאנה פייסרס (6-9) – אורלנדו מג'יק (12-5) 2:00

הפייסרס ניצחו בשישה משבעת המשחקים האחרונים שלהם כשדווקא מיילס טרנר מוביל את הדרך לצד האליברוטן ומאת'ורין. הסנטר שרק מחפש למצוא דרך להחליף סיטואציה קולע מעל 20 נקודות, ביחד עם 2.7 חסימות, על אחוזי יעילות מגוחכים של 62% מהשדה ו47% מחוץ לקשת בשבעת המשחקים האחרונים. הפייסרס ניצחו את המג'יק בשבת בלילה הודות לזריקות עונשין מדויקות של אארון ניסמית', אחרי ריבאונד התקפה. כריס דוארטה (קרסול) יישאר בחוץ גם הערב כשאנדרו נימבהארד (ברך) צפוי להצטרף אליו.

אורלנדו העבירו את ששת המשחקים האחרונים שלהם בלי באנקרו, שייעדר גם הערב עקב נקע בקרסול. באותם משחקים (מאזן של 3-3) פרנץ ווגנר היה המוציא לפועל העיקרי של הקבוצה, 21.5 נקודות ו4.5 אסיסטים כשנקודת האור הגדולה ביותר היא האחוזים מחוץ לקשת, 45% באותם משחקים לעומת 31% לעונה. בול בול ממשיך לרשום מספרים נהדרים כסנטר הפותח של המג'יק, בעשרת המשחקים האחרונים הוא רושם 15 נקודות על 60% מהשדה ו50% מחוץ לקשת ביחד עם 1.7 חסימות למשחק.

הימור: אחרי הניצחון הדחוק של הפייסרס, המג'יק ישוו את הסדרה הקטנה ביניהם. 108 – 100 לאורלנדו.

שיקגו בולס (10-6) – בוסטון סלטיקס (3-13) 3:00

ווצ'ביץ' החטיא שתי זריקות עונשין חשובות, סאגס קלע שלשת ניצחון אדירה ורצף ההפסדים של שיקגו גדל וכעת עומד על ארבעה. בעוד דרוזן סיים עם 41 נקודות, זאק לווין סיים עם 4 נקודות ו1/14 מהשדה. שיקגו עומדת לפגוש את שתי היריבות שבראשות המזרח, בוסטון ומילווקי ותקווה לחלץ לפחות ניצחון אחד בשביל לא לחפור לעצמה בור עמוק מדי ולהתרחק מהפלייאוף. לאור העובדה שהחיסרון הגדול ביותר של ווצ' הוא היכולת שלו להגן על הטבעת, שיקגו תצטרך לקבל את משחקו הטוב ביותר של פטריק וויליאמס העונה במצ'אפ עם טייטום, בזמן שלווין וודאי ישמור על בראון.

עם תשעה ניצחונות רצופים בוסטון לקחה פיקוד על ראשות המזרח ובעוד ההתקפה עדיין נמצאת במקום הראשון בליגה, ההגנה של הסלטיקס התייצבה במרכז הטבלה. טייטום אמור להוביל כל דירוג MVP מוקדם, בוסטון נמצאת בראש הליגה והוא עומד על 30.3 נקודות לצד 7.4 ריבאונדים ו4.5 אסיסטים. ההפתעה של בוסטון העונה היא סאם האוזר, שנכנס לתפקיד הסטרץ' 4 עם כמעט 48% מחוץ לקשת ופלוס מינוס של 7.4, בין הגבוהים ביותר בליגה עד כה.

הימור: שיקגו מעולם לא הייתה קבוצה טובה נגד יריבות מצמרת המזרח. 120 – 108 לבוסטון.

טייטום מסיים מעל לווין

מילווקי באקס (4-11) – פורטלנד טריילבלייזרס (6-10) 3:00

אחרי שהם שיחקו את רוב המשחקים האחרונים שלהם בסגל חסר (יאניס שיחק רק ארבעה משבעת המשחקים האחרונים, ג'רו שלושה וגרייסון אלן חמישה), מילווקי צפויים לקבל בחזרה את הכוכבים שלהם לסגל הפותח. ערב רע של יאניס מהקו (4/15) נתן את הניצחון לפילדלפיה, ההפסד הרביעי של מילווקי בעשרת משחקיה האחרונים, והרחיק את הבאקס מבוסטון שבמקום הראשון. הערב נגד קבוצה שלא מחזיקה בהגנה מיוחדת מתחת לטבעת, יאניס יחפש להוציא עצבים על פורטלנד עם ניצחון.

דמיאן לילארד ישב בחוץ ולא ייקח חלק במשחק עקב מתיחה בשוק. למרות שהייתי שמח אם שאיידון שארפ הנהדר היה מקבל את המקום בהרכב הפותח, ג'וש הארט ככל הנראה יוסט לעמדת הגארד וג'סטיס ווינסלואו יפתח בשביל שחקן הגנתי נוסף כנגד הגריק פריק. אנפרני סימונס, 22.5 נקודות וארבעה אסיסטים, יהיה המוקד ההתקפי העיקרי של פורטלנד לצד ג'רמי גראנט ולאור החיסרון של לילארד יאלץ להתמודד עם ההגנה האישית של ג'רו הולידיי לאורך כל המשחק.

הימור: חיסרון של לילארד בצד אחד, סגל מלא בצד השני. 115 – 102 מילווקי.

מינסוטה טימברוולבס (8-8) – מיאמי היט (10-7) 3:00

הטימברוולבס מנסים להתאושש מפתיחת העונה הנוראית שעברה על הקבוצה, הם רושמים כבר שלוש ניצחונות רצופים ויקוו להשיג את הרביעי הערב מול מיאמי. את הניצחון האחרון הם השיגו למרות משחק נהדר של אמביד ובזכות החטאת לייאפ של דיאנתוני מלטון וזריקות עונשין של אדווארדס בצד השני. העומק של מינסוטה צריך להתבטא הערב נגד הסגל החסר של מיאמי, אני מקווה שדווקא מול אריק ספולסטרה פינץ' ידע לעשות את הרוטציות הנכונות ולא לשחק עם גוברט וטאונס ביחד על המגרש לדקות ממושכות.

עם ניקולה יוביץ' בהרכב הפותח והייוואד הייסמית' בתור המחליף המוביל מהספסל מיאמי הייתה רחוקה מאוד מניצחון מקליבלנד וככל הנראה תתקשה גם הערב. טיילר הירו (קרסול), באטלר (ברך), אולדיפו (ברך), האסלם (אישי) לא צפויים לשחק הערב כשגם גייב וינסנט ודאנקן רובינסון שנקע את הקרסול נגד קליבלנד נמצאים בספק. קייל לאורי סיים עם 2/10 מהשדה נגד קליבלנד, לאור כל הפצועים שנמצאים בסגל של מיאמי הוא חייב לקחת יותר על עצמו מבחינה התקפית.

הימור: אני לא רואה את מיאמי מנצחת בהרכב חסר כל כך. 118 – 112 מינסוטה.

תמיד מככב מול הניקס

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (9-7) – ניו יורק ניקס (9-8) 3:00

שג"א רושם העונה מעל 31 נקודות ושבעה אסיסטים על אחוזי יעילות היסטוריים, בעיקר מתוך הצבע. הוא יקווה להתאושש הערב אחרי שרשם את משחקו החלש ביותר העונה, בהפסד נגד ממפיס בשישי האחרון, אותו סיים עם 15 נקודות על 6/18 מהשדה. הת'אנדר יעלו הערב לשחק ללא דאריוס ביזלי (קרסול), אייזיאה ג'ו (ברך), טרה מאן (גב תחתון), פוקו (קרסול) ואוסמן דג'אנג הרוקי שיהיה חלק מקבוצת הג'י ליג. לינדי ווטרס השלישי, קנריך וויליאמס ואארון וויגינס צפויים להיות חשובים במיוחד מהספסל וג'רמייה רובינסון ארל יפתח בחמישייה.

הקשיים של אר ג'יי בארט נמשכים. את המשחק המוקדם של ראשון בערב הוא סיים עם 3/11 מהשדה והאחוזים השנתיים שלו מחוץ לקשת צנחו כל הדרך ל25%. ברונסון וג'וליוס רנדל מהווים צמד סולידי מאוד שמסוגל להשלים אחד את השני מבחינה התקפית אבל בלי הנוכחות של סקורר אמיתי על המגרש הניקס יתקשו להתאים את קצב הקליעה שלהם ליריבה. קוונטין גריימס ימשיך לאייש את תפקיד הגארד הפותח לצד ברונסון, למרות העול ההגנתי שהגארד הצעיר מהווה הוא עדיין כלי חשוב בהתקפה.

הימור: גידי ושג"א תמיד נראים נהדר נגד הניקס. הת'אנדר מנצחים 130 – 123.

ניו אורלינס פליקנס (7-9) – גולדן סטייט ווריורס (9-8) 3:00

ניו אורלינס יקוו לקבל בחזרה את זאיון להרכב, הפורוורד החמיץ את שלושת המשחקים האחרונים עקב פציעה בכף הרגל נמצא בסבירות גבוהה למשחק הערב, טריי מרפי (כף רגל) נמצא בספק. אם יש דבר אחד שיכול לשחק לטובתה של ניו אורלינס הערב, הוא העומק שלה. לארי נאנס, חוזה אלוורדו, טריי מרפי ואפילו נאג'י מרשל חווים עונה הפוכה מהספסל של האלופה המכהנת והם יהיו חייבים לעשות את ההבדל הערב. בהובלת ולנצ'יונס הפליקנס היא אחת מקבוצות ריבאונד ההתקפה הטובות ביותר בליגה, מצ'אפ מסקרן מול הווריורס שלא מצליחים לתפוס את הכדוריים החוזרים באופן עקבי העונה.

האם זה היה המשחק שישחרר את קליי תומפסון? אחרי פתיחת עונה מסויטת בה היה נראה כמו הצל של השחקן שהכרנו תומפסון התפוצץ על יוסטון עם 41 נקודות כולל 10/13 מחוץ לקשת בזמן שסטף סיים עם 33 נקודות ו15 אסיסטים. וויגינס ופול הולכים להיות השחקנים החשובים ביותר של הלוחמים הערב, כמו בסדרת הגמר האחרונה וויגינס חייב לקחת את נושא הריבאונדים באופן אישי ופול, שחווה עונה מאכזבת בכל קנה מידה, יהיה חייב להוביל את היחידה השנייה נגד קבוצת המחליפים הטובה ביותר בליגה.

הימור: רק ערב דומה של סטף וקליי ישאיר את הווריורס בעניינים הערב. הפליקנס מנצחים 121 – 113.

לוס אנג'לס קליפרס (7-10) – יוטה ג'אז (6-12) 5:30

האם קוואי סוף סוף ישחק יותר מ25 דקות? כחלק מתהליך השיקום של הסופרסטאר הוא מקפיד לקחת את הדברים לאט ועומד רק על 10 נקודות למשחק, הערב פול ג'ורג' נמצא בספק עקב כאבים בברך ויוכל לשבת בחוץ לצד לוק קנארד (שוק). הקליפרס מחזיקים בהגנה השנייה בטובה בליגה אבל גם מחזיקים בהתקפה ה29 בטיבה והמחסור בקוואי בתור שחקן נוסף שיוכל להפעיל לחץ על הטבעת, להניע כדור ולקלוע מחוץ לקשת מורגש לחלוטין.

החיסרון של מייק קונלי (מתיחה ברגל) ישאיר את הג'אז עם קו אחורי של קולין סקסטון וג'ורדן קלארקסון ויכריח את הגארדים הצעירים, שהובילו את הג'אז לניצחון על הקליפרס מוקדם יותר העונה, לפנות למשחק קבוצתי יותר. לאורי מרקאנן ממשיך להיות הכוכב הגדול של הג'אז, הוא קלע 38 נקודות, כולל סל ניצחון אדיר על דווין בוקר בניצחון ששמר את יוטה במקום הראשון במערב. גם רודי גיי ייעדר מהמשחק הערב עקב פציעה ביד ויפנה יותר מקום לטיילן הורטון טאקר וניקיל אלקסנדר ווקר מהספסל.

הימור: החיסרון של קונלי יפגע בג'אז נגד אחת ההגנות הטובות ביותר בליגה. הקליפרס מנצחים 108 – 105.

Subscribe
Notify of
173 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
האווי לאסוף
האווי לאסוף
21/11/2022 18:00:05

אכן ערב עמוס, לא נותנים מנוחה בליגה הזו.
תודה רבה על הפריוויו המצויין ויאללה בוסטון

עידו גילרי
21/11/2022 18:20:45

קליי לא משחק בק-טו-בקס. זאיון אמר שהוא definitely playing,
מעניין איך זאק לאבין יתפקד אחרי הספסול המתוקשר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מצוין עומר, תודה רבה.

צפנת פענח
צפנת פענח
21/11/2022 19:04:05

מה זה אומר על משבץ המשחקים ,העובדה שגולדן סטייט משחקת בניו אורלינס פעם שניה העונה בבק טוב בק . ויותר מזה , גם בעונה הקודמת אותו סידור ..

עידו גילרי
21/11/2022 19:12:30

שטקסס קרוב ללואיזיאנה וזו דרך למזער נסיעות.

צפנת פענח
צפנת פענח
21/11/2022 19:38:48

עכשיו זה מובן

שי אבן צור
21/11/2022 20:28:06

נכון
בכל מקרה, אם אני זוכר נכון, יש כמות מוגבלת של בק טו בקס בעונה

עידו גילרי
21/11/2022 20:34:25

כן ולכן שמים אותם במקומות הכי נוחים (נניח דאבל לייקרס קליפרס).

רן הנרגן
רן הנרגן
21/11/2022 21:30:39

כן, אבל יכלו להפוך את הסדר.

דה שוט
21/11/2022 19:16:23

תלמה הערב באינדיאנאפוליס לואיז בקריפטו עם קצת מסל עולים ל-0:9 פורצה אבו פופי !!!

דה שוט
21/11/2022 19:45:47
Reply to  דה שוט

מיניאפוליס חחח

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2022 19:51:04

מחר בן סימונס חוזר לראשונה לשחק בפילדלפיה , שידור חוף לחוף ב TNT
מקסי פצוע
הארדן פצוע
טוביאס פצוע
אמביד פצוע
אף אחד מהם לא ישחק וכולם זה פציעות אמיתיות ולא איזה לוד
הנטס ישחטו את שייק מילטון ופול ריד ובן סימונס יסביר לכולם איך הוא הגיבור שחזר לנצח

שי אבן צור
21/11/2022 20:29:13

חחח

דה שוט
21/11/2022 20:33:51

יופי של קבוצה בניתם שם…

thetroll
thetroll
21/11/2022 21:47:11

נורא

shadow
shadow
22/11/2022 1:54:30

🤐😴😅

thetroll
thetroll
21/11/2022 21:42:04

אחלה פריוויו תודה עומר.
משחק קשוח ללוחמים קליי לא ישחק לדעתי כי הוא בלואוד וזה מפנה את הבמה לג'ורדן פול חוזה מקס. מאמין שנראה אותו מתפוצץ היום עם 8 נקודות לפחות וחמישה אסיסטים (הימור: שמעון יכתוב לפני ואחרי המשחק שפול לא שווה מקס). יש שם בעיה בערבוב של החמישיות. מאוד נהנתי מהטוסטר אתמול היום יש לי הרגשה שמי שיתן את ההצגה בלוחמים זה
ויתר המשחקים :
הקאבס אמורה לתת בראש להוקס לדעתי זה משחק חשוב להוקס נלמד ממנו להמשך.
אינדי תכה באורלנדו
שיקגו תובס
ינצחו:
מילווקי
מיני
אוקלהומה
יוטה.
יתר המשחקים קשה להמר.
עוד הימורים :
וואו איזה גול יפה של ארהב. אין יותר מגיע מזה.
טוב ביי בנתיים.

thetroll
thetroll
22/11/2022 0:43:05
Reply to  thetroll

גם דריי וסטף לא משחקים הערב. לואד.

Berch
21/11/2022 23:09:15

אחלה פרוויו
1. אני אוהב את בול בול. נהיה שחקן "הבן של". הגגות זה גנטי, כל השאר כישרון. כל הכבוד.
2. הלוחמים משחקים בחוץ. לא חוכמה להמר על הפסד שלהם
🤣

popo
popo
22/11/2022 0:54:23

חח

סטפן סמית' קורא להטריד את לברון
Wtf?

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 2:13:05
Reply to  popo

הוראות מלברון הבוס….
נמאס לו ב LA. רוצה לחזור לקליבלנד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בדיוק. סה בצורה הטובה יעני הוא טוב מידי עבורם.

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 3:18:03

הסלטיקס פתחו רע, בעיקר בראון
מה יהיה עם כל איבודי הכדור המטופשים האלה.
טוב שהמרגרינה לקח מיד פסק זמן.
צריכים לכוון לסלים בצבע.

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 3:21:36

ועוד איבודים

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 3:24:15

סלטיקס עם 8 מה 10 של טייטום. כל השאר דופקים תעסק, חוץ מגראנט.
אולי יכניסו את ברוגדון במקום סמארט?

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 3:25:32

אני כמעט רוצה שהסלטיקס יפסידו את המשחק הזה כי לא משחקים מספיק אינאנאוט

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 3:30:25

בראון עם 0 מ 5, ממשיך לזרוק לבנים במקום לתת אסיסטים. יש ימים שהאחרים צריכים לתת עבודה ולא צריך להכריח קליעה.

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 3:40:56

טייטום עם חצי מהנקודות של הסלטיקס. הורפורד בראון וסמארט עם 0. ברוגדון מהמחליפים עם 6. אם היו פותחים אתו…

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 3:46:34

הסלטיקס לא עושים נקודות בצבע, זה פאתטי. אין משחק פנים!
כרגע זה נראה אבוד. גם ההגנה על הפנים.

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 3:47:19

זה לא ששיקאגו משחקים כל כך טוב, פשוט הסלטיקס משחקים רע!

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 3:52:51

העכברוש דוחה. ברגע שמשחרר את הכדור מהיד מאבד עניין במשחק ולא זז סנטימטר.

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 4:00:25

עכברוש בן ביוב

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 3:59:57

סטיבנס הזה בקליבלנד שחקן נחמד.
קליבלנד מאבדים המון היום וזה מונע בריחה.
ההוקס לא מראים כלום חוץ מהגנה סבירה.

shadow
shadow
22/11/2022 4:00:15

עוד מעט מחצית וגובר לא זרק זריקה אחת. מסתבך מול אדביו

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 4:01:50

א-שוס, מה אומר? לברון חוזר השנה לקבס?
אולי שנה הבאה? מה הלייקרס יקבלו בתמורה?

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 4:19:08

לא הוא בלייקרס עד האבדון

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 4:52:07

נחיה ונראה
תזכור שאמרתי שתהיה מסיבת עיתונאים והשקץ יגיד בדמעות חנוקות, אימאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אני חוזר הביתהההההההה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני בטוח שהוא מנסה ליזום את מפתיחת העונה. יהיה מצחיק אם הקאבס יסכימו אני לא אופתע מכלום בwwe

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 5:23:48

מחקים לו בשביל הרדמפשיאון.
מוכנים להציע ללייקרס את ריקי רוביו מהבולס…

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 5:24:19

מחקים מהקלמר כמובן

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 4:11:02

העכברוש הופך לנציב מלח אם הכדור יוצא מידיו

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 4:11:45

איזה חרא של בנאדם צריך להיות בשביל להתנהג ככה בקביעות כל הקריירה בספורט קבוצתי

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 4:12:14

גם ראס היה עם אותו מיינד סט בדיוק

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 4:15:26

קליבלנד מאוד מאכזבים ביחד למה שראיתי אותם בעבר. בתקופה מבולבלת. יחזרו להיות עוצמתיים אני מאמין

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 4:16:58

אטלנטה קבוצה טמאה

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 4:17:25

כל ההתקפות כבר כמה דקות בשני הצדדים זה רק איבודים

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 4:18:17

מאריי דוחה אותי. הוא נראה מנותק לחלוטין מהקבוצה

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 4:24:07

אוסמן קובר את גוויית הנץ

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 4:25:13

ומיצ'ל יורק על הקבר

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 4:26:13

כשרוביו יחזור זה יהיה כשמן בגלגלי הקאבס

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 4:27:31

גובר מפלץ
17:44 0 0 0.0 0 0 0.0 0 0 0.0

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 4:31:25

גובר מספק למיני בדיוק מה שהיה חסר להם – הגנת צבע וריבאונדים
איתו, הם קונטנדרים מס' 1 מהמערב.
אדוארדס פרנצ'ייז ברור, לברון החדש עם מוח של ילד בן 4.
קבוצה מופלאה
קאט מנצח על הכל בחובט זבובים.

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 4:50:21

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גם קולע?

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 4:36:19

לראות את גובר וקאט מנסים לצאת לקלעים זה צער בע"ח

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 4:38:55

סמארט חזר לשחק אחרי פציעה, על פניו הייתי מצפה שיהיה רסטריקטד מינוטס.
האלו מרגרינה, שישב קצת בחוץ, יש וויט על הספסל.

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 4:41:31

סכמת ההגנה של מינסוטה:
the ol' "תן להם יותר מדי אופציות לקלוע והם יתבלבלו"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראיתם לאיפה גורדן fool יכול להוביל כשחקן פרנצייז? לויקטור ישר😉

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 4:49:47

גם סטף כששיחק לבד לפני שתי עונות לא הוביל אותם לכלום, בעונת שיא אישית
https://www.basketball-reference.com/teams/GSW/2021.html
פול צריך קבוצה מסביבו, בדיוק כמו כל שחקן אחר.
ובעיקר צריך לפתוח לצד סטף כרגע כדי שגולדן ימקסמו יכולוץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטף לבד שנה שעברה הוביל אותם לאליפות על מה אתה מדבר?

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 5:10:48

על מה אתה מדבר? היה לו וויגינס בשיאו, פול מעולה, וחבורה של משלימים תותחים.
פול עם ההרכב היום מזכיר את העונה של סטף שהבאתי לך.
אפילו לא סטף הגדול יכול לבד.
בטח לא פול.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פול לא הצליח בכלל לזרוק לסל מול בוסטון שכחת? הגבר היחיד שהוא עזר סה לפיקה של גה

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 5:18:45

פול ניצח להם את הסדרה

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 4:44:48

על מיאמי זה עובד אגב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיאמי כאלה נגרים שהכל עובד נגדם

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 4:49:10

אם יש ברוגדון אז הוא צריך לעבוד היום הרבה יותר מסמארט ובמיוחד כשהוא ביום טוב.
אבל מרגרינה

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 4:57:11

איזה אידיוט סמארט עם האיבודים האלה. למה להחליף את וויט שהוריד כבר ל 8 עם סמארט שעושה כל כך הרבה שטויות במגרש? למה מרגרינה? למה?

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 4:58:00

מאמן מקובע
חסר דמיון. דווקא עכשיו צריך גם ברוגדון וגם וויט.

וניל טרופי
וניל טרופי
22/11/2022 5:01:16

אזהרת שיפוט ביתי בשיקאגו הלילה, לא לצפייה לאוהדי הסלטיקס

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 5:10:53

+1966
לא יודע אם ביתי אבל טייטום הוא הסופרסטאר שמקבל הכי פחות יחס מהשופטים, זה לא מהיום ולא מהשנתיים האחרונות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקבל מלא שריקות אוויר מה אתה מתבכיין

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 5:34:19

תשווה את כמות הביקורים לאלה של עמבה והשור ואז נדבר

shadow
shadow
22/11/2022 5:02:06

חחחח גובר לא זרק זריקה אחת ב 24 דקות משחק. איכשהו מיאמי כאלה מוגבלים והסתבכו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

הוא כמו דריי מוסר מהר את הכדור אבל אין סטף. בגס הוא ניה כבר hof הלב והמנוע שלהם

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 5:12:42

לפעמים במכונה ישנם ברגים שאם הם מתקלקלים אי אפשר לתקן אותה. דריי הוא בורג כזה. תוציא אותו ולסטף יש אולי אליפות אחת.
אבל התייאשתי ממך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריי זה מסמר ברגל

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 5:19:27

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שמירה מחפירה על דרוזן הוא סתם עומד רץ ועובר את השומר כמו קונוס לליאפ לא יאמן ההגנות 1 על 1 בליגה חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

להוקס אען עוצה סופט בייבי סופט לא יכולים לנצח שום קבוצה רצינית פיזית. מעניין מתי יקלטו שצריך להעיף משם את כל הרכים האלה האנטר קולינס קאפלה. עוד מעט בוגדן הרך יחזור בכלל יהיה צחוקים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזי הסלטיקס מוצלפים עי השור

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 5:08:29

the bald eagle מכה שנית

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 5:12:10

קרוסו גרם לכיס אוויר שטלטל את טייטום והפיל אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣 יפ

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 5:22:09

עזוב
השופטוטים באמת מצאו דרך להחזיר לטייטום על עבירות ברורות על טייטום שלא שרקו לחובת קארוסו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזיאל אני רואה לפחות המיליטנט נותן עבודה 😂

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 5:15:01

קרוסו המלך! איזה הגנה, איזה מסירות
כמה שכל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תגידו מה קרה לשחקני גולדן מחזור 16 שכולם התקבצו ללואד יחדיו? עייפים החברה מסכנים

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 5:17:46

יצאו לערב גיבוש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זאק לאבין נראה העונה כמו אבדיה בלי ההגנה. מה קרה לו 😂

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 5:18:15

בעיות מנטליות (שעמום)

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 5:18:06

ילה שיגמר כבר
לא נורא, עדיין מקום ראשון בליגה וחוזרים ל 5 משחקי בית. נהייה בסדר.
ההגנה של הסלטיקס לא היתה טובה היום והורפורד לא הגיע למשחק הזה. יש ימים כאלה.

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 5:20:13

יש לי בעייה עם שני שחקני בוסטון שאוהבים לעשות שטויות ומאבדים המון כדורים שמוליכים למתפרצות נגד הסלטיקס. השניים האלה סמארט ובראון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גימי באטלר כבר 3 עונות משחק על כל 2 משחקים נח 3 חחחח בדיחה. כל הזמן פצוע

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 5:23:10

עובד קשה עם הבחורות. צריך לנוח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יעלה סרטון שהוא עובד קשה ב4 בבוקר באימונים😁
הוא עושה קאווי בלי שאף שם לב כבר שנים

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 6:23:13

יפ. מתחת לראדאר ועם חיוך

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 5:22:18

חחח איך מיאמי הנכים האלה חזרו?

שי אבן צור
22/11/2022 5:25:45

בוקר טוב
מישהו יכול להסביר לי את התאונה שקרתה לגולדן הלילה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

החמישייה שלהם ברחה לערב גיבוש

שי אבן צור
22/11/2022 5:40:35

אשכרה חחח
נכנסתי ל box score ונרגעתי
נראה לי קר ינסה את זה עוד כמה פעמים להכניס אותם לעניינים בערבים של בק-טו-בק

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 5:28:56

לאורי זה קרדיית האבק, אינעל אביו

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 5:29:19

חחחחחחחחחחחחחחחחח
גובר על הקו לא לנשום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט בזון בדרך ל10 0

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 5:32:49

ראית שימון הנגר הענק מצא 4 זרעונים….
מיני לוקחים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה קלרקסון נגד המדדה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שריקות חרטא זה שעושים סקרין והמגן סתם נמרח על הריצפה ושורקים תוקף חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח פיליפינו הריטג נייט טונייט בקליפרס חחחחחח הדי גי צועק להם קאם און פליפינוס מייק סומ נויז 🤣🤣🤣🤣🤣
מהאינדיאנדים של הסאנס לפליפינוס של אל איי השלב הבא תורה נייט פור גואיש חרדים אחכ מוסלימ נייט אינדיאן נייט גיי נייט טרנס נייט בלאק נייט וויט נייט אזיאן נייט גירלס נייט וומן נייט פאת נייט שורט נייט טול נייט מיקס נייט בהנחיית סטף קליי לאבין ובוקר עם אהרון גורדון בתפקיד אורח

שי אבן צור
22/11/2022 6:09:34

אפשר גם לשלב
אזיאן גירלס נייט
תורה נייט פור ג'ואיש גייז חרדים

אגב, מה זה פאת נייט? חיות מחמד נייט?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא פאת יעני שמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אבל אפשר גם פאת שלא יגידו חיות מקופחות וכאלה

שי אבן צור
22/11/2022 6:30:48

אה
כותבים עם ט' – פאט😜

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי יעצור את דה שוט הוא בסטריק מטורף כל עגלותין מנגבות יחדיו וזה ימשך גם מחר 😁

שי אבן צור
22/11/2022 6:05:44

ודעה לכל שחקן בהגנה:
כששחקן יריב רץ למתפרצת ועולה ללייאפ האפשרויות הן כדלקמן:
א. תוריד את האמאמא שלו (אבל באופן שיחשב עבירה רגילה)
ב. אל תיגע בו

כל דבר אחר זה אנד-וואן

תודה

שי אבן צור
22/11/2022 6:06:57

*הודעה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לפעמים גם שורקים אם לא נוגעים וסתם עומדים. רק לברוח הצידה ומהר להוציא חוץ להתקפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אפשרות א לא ישימה זה פלגרנט 1 ישר עם ריוויו וכם סיכוי לפלגרנט 2.
האופציה היחידה היא לזוז הצידה ולתת לקלוע.
לא סתם השחקנים בורחים לשקץ לצדדים. ככה הליגה גורמת לזה לקרות.

שי אבן צור
22/11/2022 6:12:06

סבבה
אם אין מצב שזה לא פלייגרנט אז לפחות שימנעו מהאנד וואן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקליפרס מנגבים כל מטאטא יורה ופוגע

שי אבן צור
22/11/2022 6:16:35

ההזיה זה שיש אמונה שהג׳אז מסוגלים לחזור
קבוצת טאנקינג עאלק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חזרו האיש?שלי קלרקסון מנגב

שי אבן צור
22/11/2022 6:18:56

וול באלמנט

שי אבן צור
22/11/2022 6:21:58

מי זה יחזקאל מילר?

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 6:22:32

the man. the legend

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 6:22:13

השארתי את הגננת למשחק המסכם ורק עכשיו חזרתי.
רואה פער גדול.
הגננת: "אין להם סיכוי."
אני: "מה, הקליפרס כאלה טובים?"
הגננת: "לא. אין להם שום סיכוי כשהם מחופשים לטושים זוהרים."

שי אבן צור
22/11/2022 6:24:36

איזה סטריק של יוטה!!!
גברים אחד אחד!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פאוול ניסה לקפוץ על המגן לא קיבל שריקה התלונן לשופט חטף שלשה צד שני 😁

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח איזה שריקת אוויר על אוליניק אסור לשמור זוז הצידה. שמרת קבל אנד וואן 😂😂😂

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 6:37:11

אוליניק גם שק חבטות כמו גרנט וויליאמס

שי אבן צור
22/11/2022 6:29:04

טרנס מאן התחפש לקרי עם הסל הזה

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 6:35:52

איזה אידיוט הוול הזה

דה שוט
22/11/2022 6:55:56

חברים אני בדרך החוצה ליום קשה בשווקים נתתם כמה יציאות בבלוג חבל״ז שמעון על ״הערבים״ הרגת אותי אני רואה בין לבין שהטושים הזוהרים (חחחחח) עושים בעיות רק שלא יהרסו את הרצף מנחוסים אלה…

דה שוט
22/11/2022 6:56:43
Reply to  דה שוט

ערבים = ״ערב״ ברבים חחחח

דה שוט
22/11/2022 7:00:44

קאוואי חיה אם לא היה פורש היה הכי טוב בליגה

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 7:05:57

אוליניק מלקק את היד כאילו היתה קרפדת סם.

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 7:07:07

לאורי מקרנן בקרנו החדה

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 7:07:14

יוטה מרקרס חוזרים

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 7:09:25

זה לא ייתכן!
אדם נפל בצבע ולא נשמעה כל שריקה!
ואיזה טמבל הוול הזה

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 7:10:29

8 איבודים לוול

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 7:17:19

אז יש יותר גרועים מגיילן בראון

דה שוט
22/11/2022 7:11:51

מה זה הטושים הורגים אותנו אוי אוי

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 7:31:09
Reply to  דה שוט

יש להם הרבה היי-לייטס

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 7:16:45

מר קקן הזה יודע לשחק

שי אבן צור
22/11/2022 7:16:56

יוטה של השנה גורמים לי לשקול להיות מורמוני

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 7:17:51

גדל זקן ותיראה כמו האמיש…

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 7:18:16

ולא לשכוח כובע ואברקיים!

שי אבן צור
22/11/2022 7:24:01

חחח

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 7:20:40

אמדדה חזר, תיכנסו מתחת לשולחנות.
לפתוח המיקלטים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה סה יוטה מובילים חחחכולה הייתי בלואד רבע 1

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 7:23:15

רג'י COOL ג'קסון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמיר גאבל מגי הקטן קופי מעלה ליתרון עד שביזלי נותן עבודה

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 7:30:16

ביזלי רוצח. איזה הפסד לזאבים

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 7:28:23

הקליפרס נעזרים בקופי שחור חזק על הבוקר כדי להתעורר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

באטום לוחץ יותר מידי את אןליניק ממתי סה מוצר בליגה מה אין עבירה

דה שוט
22/11/2022 7:32:22

השופטים פספסו חחחח

דה שוט
22/11/2022 7:31:46

או, קצת אוויר יאללה לגמור את זה

אור
אור
22/11/2022 7:37:28

אני רואה TL ושמעון בהרכב מלא לכבוד המאורע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוויר על אוליניק

דוקטור רזי הופמן
22/11/2022 7:45:09

שימון, קשה לשפוט באן בי איי, רק שתידע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סל ועבירה ברור חחח לוקחים צאלנג לתת למדגה לנוח טאקר לוהט בקלאץ אם איכשהו ינצחו זה הוא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחח חרפה קיבלו צאלנג בזיוני חחחחחחחח איזה ליגה מושחתת חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עבירה ברורה של קופי בכלל לא עמד יציב וכלום חחחח וזרקו תוקף שטאקר הלך בכלל לצד 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

שי אבן צור
22/11/2022 7:51:00

נגמר
הפסד מבאס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ליגה דוחה מושחתת ורקובה איכסה פיכסה כדורסל צורני

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 7:58:48

ליגת סילבר אנד גולד
$$$

דה שוט
22/11/2022 8:12:02

נטס 2
קליפס 3
מיני 4
טראקרס 3
סה"כ 12 W רצופים, אנד קאונטינג

אור
אור
22/11/2022 8:21:13
Reply to  דה שוט

זה שאתה בכושר – סימן לא טוב לקראת המונדיאל

דה שוט
22/11/2022 9:37:20
Reply to  אור

לגמרי – אבחנה דקה! אני חרד מאוד.
והטמיר למטה צודק – לא נורא נהנה כל עוד זה נמשך

אשך טמיר המקורי
22/11/2022 8:53:47
Reply to  דה שוט

כגודל הנסיקה כך גודל ההתרסקות